Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

αγαπώ ; ....


Θέλω ν'αγαπώ ;


Αγαπώ, σημαίνει πως έχω την δυνατότητα να σέβομαι τον άλλο βλέποντας μέσα από τα δικά του μάτια...


Αγαπώ, σημαίνει πως δίνω το δικαίωμα στον εαυτό μου, να ηρεμήσει και να αφήσει το εγώ του για λίγο στην άκρη...


Αγαπώ, σημαίνει πως παρατηρώ προσεκτικά όλα όσα αναδύονται από τα μέσα μου και τα δέχομαι χωρίς κριτική...




Αγαπώ, σημαίνει πως είμαι αρκετά ώριμος να συναισθανθώ τι είναι στα αλήθεια αυτό που θέλω να κάνω...


Αγαπώ, σημαίνει πως είμαι σε θέση να νιώθω ευλογημένος που είμαι εδώ, στο τώρα...


Αγαπώ, σημαίνει πως μπορώ πάντα και ν'αλλάξω γνώμη αν το θέλω...


αρκεί να το θέλω...


Μια πολύ γλυκειά Καλημέρα & Καλή εβδομάδα σε όλους μας :)









4 σχόλια:

  1. Το μπλοκ σου είναι ηλιαχτίδα και πνοή ελπίδας στην σκοτεινιά των ημερών…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσπαθώ να πείσω τον συνάνθρωπο οτι δέν είναι απαραίτητο να ακολουθεί τον δρόμο του άλλου..
    προφανώς ο δρόμος του καθενός είναι μοναδικός με κάποια ανταμώματα..

    άρα δέν πρέπει να πάψουμε να αγαπάμε τον συνάνθρωπο..
    απλώς να κατανοούμε την διαφορετική του θέαση και οδό..

    η Αγάπη όλα τα μπορεί..

    καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σείριε,
    με κάνεις και καμαρώνω.
    Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν blog στα οποία κάποια άλλα παιδιά κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά.
    Αλλά σε ευχαριστώ πολύ.Πάρα πολύ.
    Θα κρατήσω τα λόγια ώστε σου να μου θερμαίνουν την ψυχή όταν έρχονται στιγμές που αισθάνομαι αδύναμη.
    Να είσαι πολύ καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευρύνοε...
    τα ίδια πράγματα είχαμε στο μυαλό μας ;)
    Συμφωνώ πως δεν πρέπει να χάσουμε την αγάπη μας στον συνάνθρωπο. Ο καθένας έχει ανάγκη από τις δικές του αξίες, τους δικούς του στόχους.
    Το αντάμωμα και η εκτίμηση αυτού, είναι θησαυρός.
    Τις ευχές μου σε σένα και στην καλή σου για ένα καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή