Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Η Προσευχή του Φωτός


Θεέ μου, δίνε μου Φως στην καρδιά μου
και Φως στο άγγιγμά μου
και Φως στην ακοή μου
και Φως στην ματιά μου
και Φως στα αισθήματά μου
και Φως σε όλο μου το σώμα
και Φως εμπρός μου
και Φως πίσω μου.

Δίνε μου, παρακαλώ Σε,
Φως στο δεξί μου χέρι
και Φως στο αριστερό μου χέρι
και Φως πάνω από μένα
και Φως κάτω από μένα

Κύριε, αύξησε το Φως μέσα μου
και δίνε μου Φως και φώτισέ με.
Αυτά είναι τα Φώτα που ζήτησαν οι Προφήτες.
Στ’αλήθεια, για να κατέχεις τέτοιο Φως ,
θα πρέπει να σε συλλογίζεται

το ΦΩΣ του ΦΩΤΟΣ.

το βρήκα εδώ

2 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ που το αναδημοσίευσες.
    Καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασιλική καλώς σε βρήσκω κι εγώ με την σειρά μου!
    Η τιμή και η χαρά, να αναδημοσιεύσω μια τόσο ωραία προσευχή είναι όλη δική μου :)
    Να΄σαι καλά και η Αγάπη, το Φως και η Ευτυχία να είναι πάντα μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή